Våre tjenester

Vi leverer et bredt spekter av tjenester innenfor kvalitative og kvantitative analyser. Vi har metodikken, verktøyene og tilgangen til alle typer paneler og målgrupper for å kunne gjennomføre undersøkelser og analyser med høy kvalitet. Både i forbruker- og bedriftsmarkedet (B2C og B2B) eller internt i bedriften. Vi leverer også planning og rådgivning innen CRM, kundeklubber, markedssegmentering og strategiarbeid. Her er en oversikt over de viktigste tjenestene vi leverer til daglig.

Planning

Planning

Vi hjelper deg med å treffe best mulig med markedsføringen Vår rådgiver Anders von Krogh har jobbet over 20 år

CRM

CRM-analyser

Viktig input til CRM strategi Advicia leverer analyser av kundedatabaser, kundetransaksjoner og handlemønstre for å avdekke ønsket eller uønsket adferd

Nullpunktmåling

Nullpunktmålinger

Vi hjelper deg med å finne nullpunktet Vi mener en av de viktigste forutsetningene for å jobbe målstyrt og fokusert

Driverundersøkelse

Posisjons- og driverundersøkelser

Vi hjelper deg med å finne nullpunktet. Vi mener en av de viktigste forutsetningene for å jobbe målstyrt og fokusert

Kunnskap og kompetanse

Kompetanse-kartlegging

Vi hjelper deg med å finne riktig kompetanse til din bedrift For mange bedrifter i dag er de ansatte den

Styremøte

Styreevaluering

Lang erfaring og anerkjent metodikk Advicia har lang erfaring med styreevaluering og benytter anerkjent metodikk som sørger for konfidensialitet og

Målskive

Segmentering og målgrupper

Modellering av segmenter, målgrupper og atferd Advicia leverer rådgivning og påkobling av tredjepartsdata på kundedatabaser for modellering av segmenter, målgrupper

Dybdeintervjuer

Dybdeintervjuer

Eksplorative undersøkelser – dybdeintervjuer Advicia har lang erfaring med gjennomføring av dybdeintervjuer. Det er overraskende hvor mye noen godt gjennomføre

Omdømme

Omdømmemålinger

Hvordan er omdømmet til din bedrift? Å ha et godt omdømme er viktig og kan bidra til at produktene dine

Strategi

Strategievaluering

Strategievaluering – hvordan fungerer dagens strategi? Å utvikle en ny strategi for bedriften eller et satsingsområde er en ressurskrevende prosess

Medarbeidere

Medarbeider-undersøkelser

Finn ut hvordan dine ansatte trives med merkevarebygging Å undersøke hvordan de ansatte trives, hvordan det står til med kulturbygging,

Kundeklubb-analyse

Kundeklubb-analyser

Analyse ved hjelp av egenutviklede «Business Case Model» Advicia leverer analyser og utvikler gjerne business caset for en kundeklubb. Dette

Employer branding

Employer Branding

Nytt konsept i Norge Selv om dette begrepet og fagområdet relativt nylig kom til Norge fra i hovedsak USA og

Merkevaremåling

Merkevaremålinger

Hva bør en god merkevaremåling inneholde? En god merkevaremåling bør inneholde de viktigste spørsmålene som gjør at du kan fastsette

Tilfredshet

Tilfredshetsmålinger

Tilfredshetsmålinger for interne funksjoner For selskaper med egne støttefunksjoner som IT-avdelinger, support, regnskap o.l. opplever vi at mange ønsker å

Leder

Lederevaluering

Målbildet for leverevaluering Når man skal gjennomføre en lederevaluering er det viktig å ha tenkt igjennom hva som er målbildet