Merkevaremålinger

Merkevaremåling

En god merkevaremåling bør inneholde de viktigste spørsmålene som gjør at du kan fastsette en utvikling over tid men også hva som er de viktige måleparameterne for nåsituasjonen.

Merkevaremålinger

Hva bør en god merkevaremåling inneholde?

En god merkevaremåling bør inneholde de viktigste spørsmålene som gjør at du kan fastsette en utvikling over tid men også hva som er de viktige måleparameterne for nåsituasjonen. Forstår du hvor merkevaren eller bedriften står i dag er det også lettere å sette mål for hvor du ønsker å være i morgen.

Det viktigste å måle mener vi er kjennskap og assosiasjon i målgruppen, hva som er styrker og svakheter og hvordan preferansen er i forhold til konkurrentene. Vi gjennomfører en rekke merkevaremålinger og gjør det i både B2C og i B2B markedet.

Vi diskuterer gjerne hva som er deres behov og vi kan raskt sette opp et tilbud til meget konkurransedyktige priser.

Lyst til å vite mer om dette?

Ta kontakt med vår strategiske rågiver Anders von Krogh

anders@advicia.no

(+47) 95 98 25 69