Segmentering og målgrupper

Advicia leverer, analyser og utvikler gjerne business caset for en kundeklubb.

Segmentering

Modellering av segmenter, målgrupper og atferd

Advicia leverer rådgivning og påkobling av tredjepartsdata på kundedatabaser for modellering av segmenter, målgrupper og atferd for å avdekke potensialet i dagens målgrupper kontra nye. Påkobling av tredjepartsdata er også interessant for kundeklubber eller medlemsregistere for å finne hvem som er mest eller mindre interessante i forhold til for eksempel mersalg.

Vi leverer også rådgivning på hvordan du får en bedre struktur på din markedssegmentering og hvordan du kan finne potensialet bedre enn i dag ved å benytte egne kundedata og tredjepartsdata i kombinasjon. Vi har mange års erfaring fra store norske og nordiske kunder innenfor dette fagområdet og diskuterer gjerne hvordan vi kan bidra for deres bedrift.

Vil du vite mer om dette?

Ta kontakt med vår strategiske rådgiver Allan Andreassen

allan@advicia.no

(+47) 90 12 46 30