Planning
Vi hjelper deg med å treffe best mulig med markedsføringen Vår rådgiver Anders von Krogh har jobbet over 20 år
Advicia leverer et bredt spekter av tjenester innenfor kvalitative og kvantitative analyser. Vi har metodikken, verktøyene og tilgangen til alle typer paneler og målgrupper for å kunne gjennomføre undersøkelser og analyser med høy kvalitet. Både i forbruker- og bedriftsmarkedet (B2C og B2B) eller internt i bedriften. Vi leverer også planning og rådgivning innen CRM, kundeklubber, markedssegmentering og strategiarbeid. Her er en oversikt over de viktigste tjenestene vi leverer til daglig.
Filtrering:
Vi hjelper deg med å treffe best mulig med markedsføringen Vår rådgiver Anders von Krogh har jobbet over 20 år
Modellering av segmenter, målgrupper og atferd Advicia leverer rådgivning og påkobling av tredjepartsdata på kundedatabaser for modellering av segmenter, målgrupper
Analyse ved hjelp av egenutviklede «Business Case Model» Advicia leverer analyser og utvikler gjerne business caset for en kundeklubb. Dette
Viktig input til CRM strategi Advicia leverer analyser av kundedatabaser, kundetransaksjoner og handlemønstre for å avdekke ønsket eller uønsket adferd
Eksplorative undersøkelser – dybdeintervjuer Advicia har lang erfaring med gjennomføring av dybdeintervjuer. Det er overraskende hvor mye noen godt gjennomføre
Nytt konsept i norge Selv om dette begrepet og fagområdet relativt nylig kom til Norge fra i hovedsak USA og
Vi hjelper deg med å finne nullpunktet Vi mener en av de viktigste forutsetningene for å jobbe målstyrt og fokusert
Hvordan er omdømmet til din bedrift? Å ha et godt omdømme er viktig og kan bidra til at produktene dine
Hva bør en god merkevaremåling inneholde? En god merkevaremåling bør inneholde de viktigste spørsmålene som gjør at du kan fastsette
Hvordan oppfattes din bedrift av markedet? Å få tydelig input på hvordan din bedrift oppfattes av markedet og hvordan dere
Vi hjelper deg med å treffe best mulig med markedsføringen Vår rådgiver Anders von Krogh har jobbet over 20 år
Modellering av segmenter, målgrupper og atferd Advicia leverer rådgivning og påkobling av tredjepartsdata på kundedatabaser for modellering av segmenter, målgrupper
Analyse ved hjelp av egenutviklede «Business Case Model» Advicia leverer analyser og utvikler gjerne business caset for en kundeklubb. Dette
Viktig input til CRM strategi Advicia leverer analyser av kundedatabaser, kundetransaksjoner og handlemønstre for å avdekke ønsket eller uønsket adferd
Eksplorative undersøkelser – dybdeintervjuer Advicia har lang erfaring med gjennomføring av dybdeintervjuer. Det er overraskende hvor mye noen godt gjennomføre
Nytt konsept i norge Selv om dette begrepet og fagområdet relativt nylig kom til Norge fra i hovedsak USA og
Vi hjelper deg med å finne nullpunktet Vi mener en av de viktigste forutsetningene for å jobbe målstyrt og fokusert
Hvordan er omdømmet til din bedrift? Å ha et godt omdømme er viktig og kan bidra til at produktene dine
Hva bør en god merkevaremåling inneholde? En god merkevaremåling bør inneholde de viktigste spørsmålene som gjør at du kan fastsette
Hvordan oppfattes din bedrift av markedet? Å få tydelig input på hvordan din bedrift oppfattes av markedet og hvordan dere
Strategievaluering – hvordan fungerer dagens strategi? Å utvikle en ny strategi for bedriften eller et satsingsområde er en ressurskrevende prosess
Tilfredshetsmålinger for interne funksjoner For selskaper med egne støttefunksjoner som IT-avdelinger, support, regnskap o.l. opplever vi at mange ønsker å
Vi hjelper deg med å finne riktig kompetanse til din bedrift For mange bedrifter i dag er de ansatte den
Finn ut hvordan dine ansatte trives med merkevarebygging Å undersøke hvordan de ansatte trives, hvordan det står til med kulturbygging,
Målbildet for leverevaluering Når man skal gjennomføre en lederevaluering er det viktig å ha tenkt igjennom hva som er målbildet
Lang erfaring og anerkjent metodikk Advicia har lang erfaring med styreevaluering og benytter anerkjent metodikk som sørger for konfidensialitet og